Blog

Geplaatst door Christel de Rijck op donderdag 9 februari 2017.

Inzicht in resultaten met UTM-tags

Je herkent het vast: je hebt veel tijd gestoken in het maken van een goede Facebook-post of bijvoorbeeld nieuwsbrief en nu is het wachten op het gewenste resultaat! Een paar dagen later open je Google Analytics om te zien of het traffic naar je website heeft opgeleverd. Maar hoe weet je nu wat die ene specifieke post of die ene nieuwsbrief heeft opgeleverd? Door in het vervolg gebruik te maken van UTM-tags! Dé manier om de effecten van al je marketingkanalen inzichtelijk te maken. 

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Christel de Rijck op donderdag 12 januari 2017.

Blog afbeeldingen op website en webshop

Het belang van de juiste afbeeldingen op je website en webshop wordt steeds groter. Niet voor niets zijn sociale media als Instagram en Pinterest de afgelopen jaren enorm in populariteit gegroeid. Maar hoe kom je aan de juiste afbeeldingen?

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Cynthia Mengana op woensdag 10 februari 2016.

Blog SSL-certificaat

In augustus 2014 kondigde Google aan websites en webshops met een SSL-certificaat voorrang te geven in de zoekresultaten ten opzichte van websites- en winkels die dit niet hebben. Hiermee wordt het hebben van een SSL-certificaat een must voor online ondernemers. Wat is een SSL-certificaat precies? We leggen het je graag uit!

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Cynthia Mengana op donderdag 22 mei 2014.

Nieuwe wetgeving consumentenrecht

Nieuwe wetgeving consumentenrechten: wat gaat er veranderen?

Op 13 juni 2014 wordt de Nederlandse wet koop-op-afstand gewijzigd en gaat de nieuwe Europese Richtlijn Consumentenrechten van kracht. Hiermee komt er een einde aan verschillende regels voor (ver)koop op afstand tussen EU landen. Voldoet jouw webwinkel al aan de nieuwe regels?

 

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Cynthia Mengana op dinsdag 25 februari 2014.

Responsive en mobiele website

Uit cijfers van het CBS blijkt dat het mobiele gebruik van internet dit jaar weer is gestegen. Maar liefst 72% van de Nederlanders tussen de 12- tot 75 jaar maakt gebruik van internet op zijn/haar telefoon. Het GFK  meldt dat er in Nederland meer mensen een smartphone bezitten dan een desktop!  Is jouw webwinkel of website hier al klaar voor?

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Cynthia op maandag 2 december 2013.

Functioneel ontwerp

Wie wel eens een website of webwinkel bij ons heeft laten ontwikkelen is er al mee bekend: het functioneel ontwerp. Wat is het eigenlijk precies? En waarom maken wij er hier,  bij Wiwi Websolutions, gebruik van?

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Cynthia op dinsdag 18 juni 2013.

Internet Explorer 7

Je bent hem vast al wel eens tegen gekomen; de “deze site wordt niet ondersteund door een webbrowser lager dan Internet Explorer 8” melding. Waarom is dat eigenlijk?

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Simone op dinsdag 22 januari 2013.

Webdesign trends 2013

Het is weer de hoogste tijd om te kijken naar de nieuwste webdesign trends van 2013. Het jaar 2013 brengt ons een aantal nieuwe, maar ook een stuk of wat oude trends.

Leuke technische ontwikkelingen en hippe designs zorgen samen voor een spetterend en vrolijk jaar. Dat uw website responsive zou moeten zijn spreekt inmiddels voor zich. Dé aanrader qua webdesign? Let op de details!

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Simone op maandag 7 januari 2013.

Nieuwe cookiewetgeving gevolgen 2013

Het afgelopen jaar zijn er al tientallen artikelen geschreven over de impact van de cookiewet. Webwinkeliers staken hun kritiek, commentaar en onbegrip niet onder stoelen of banken. Logisch want zij zijn in ieder opzicht de dupe van deze nieuwe reglementen. Eind 2012 besloot het ministerie van Economische Zaken de wetgeving aan te passen, maar zal dit verbetering opleveren?

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Simone op donderdag 20 december 2012.

Wanneer krijgt je een Google penalty?

Inmiddels is iedereen wel op de hoogte van de Over Optimization Penalty die Google uitdeelt wanner een website over-geoptimaliseerd is. Net als in het dagelijks leven deelt ook Google straffen uit voor websitehouders die hun regels overtreden.

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Simone op dinsdag 16 oktober 2012.

Buitenlandse IP-adressen

Het aanschaffen van buitenlandse IP-adressen is de laatste trend op het gebied van Zoekmachine Optimalisatie. Maar waarom is deze trend zo succesvol en is het iets voor u?

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Simone op maandag 17 september 2012.

Tips succesvolle landingspagina

Een succesvolle landingspagina ontwikkelen is lastiger dan u denkt. U heeft een specifiek doel voor ogen, waar uw bezoekers naartoe moeten worden geleid. Een ingewikkelde klus waar u wel wat hulp bij kunt gebruiken! Lees hier 9 tips voor een succesvolle landing page.

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Simone op vrijdag 24 februari 2012.

Redesign website

Het redesignen van een website moet regelmatig gebeuren. Net als veel consumentengoederen hebben ook websites een houdbaarheidsdatum. Zeker in deze tijd van continue veranderingen is het van belang dat uw website up-to-date blijft.

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Simone op dinsdag 17 januari 2012.

Webdesign trends 2012

Halverwege januari, dus de hoogste tijd om eens te kijken naar de webdesign trends van 2012. Een aantal nieuwe trends. Gelukkig zien we veel leuke elementen van het afgelopen jaar ook gewoon weer terug.

De trends blijven zich in razendsnel tempo ontwikkelen. Is uw website al een paar jaar oud? Dan is dit echt het jaar om hem een nieuw jasje te geven. Rond, vrolijk, groot en minimalistisch zijn dé kernwoorden. 

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Jeroen op woensdag 11 januari 2012.

Het nieuwe jaar voor Wiwi: professionaliseren en vernieuwen

Het jaar 2011 zit er alweer een tijdje op. Een jaar vol mooie herinneringen, geslaagde projecten en tevreden klanten. Onze medewerkers hebben hard gewerkt om dit te kunnen realiseren. Samen met u uiteraard. Hartelijk bedankt voor uw input en prettige samenwerking!

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Simone op maandag 2 januari 2012.

Waarom beginnen aan Social Media?

Beginnen aan Social Media, waarom zou je dat als bedrijf doen? De afgelopen jaren is Social Media een enorm populair item geworden. Steeds meer grote bedrijven beseffen het voor hen kan betekenen. Toch blijft het lastig om zelf invulling te geven aan een medium dat je niet kent. En waarom is Social Media eigenlijk zo geschikt voor uw bedrijf?

De kracht van Social Media


http://www.recruitingroundtable.nl/wp-content/uploads/Social-Media-Nederland-2011.jpg

 

De afgelopen jaren is Social Media een enorm populair item geworden. Steeds meer grote bedrijven beseffen het voor hen kan betekenen. Toch blijft het lastig om zelf invulling te geven aan een medium dat je niet kent. En waarom is Social Media eigenlijk zo geschikt voor uw bedrijf?

 

Het nieuwe communiceren

Het fundament van een bedrijf zijn de klanten. Zonder klanten zijn er namelijk geen sales. Maar hoe werft u nieuwe klanten en blijft u in contact met bestaande klanten? Iedereen pakt dit anders aan. Centraal staat het woord communiceren. Dit is precies wat Social Media voor uw bedrijf kan betekenen. Het algemene doel is om te communiceren en interactie te creëren tussen bedrijf en (potentiële) klant. Eenzijdige communicatie verandert in tweerichtingsverkeer.

 

Hoe communiceert u met klanten? Stuurt u nieuwsbrieven? Belt u hen een keer per jaar op? Maar minstens even belangrijk: hoe reageren uw klanten hierop? Een sterke band tussen bedrijf en klant wordt steeds meer gewaardeerd. Met de inzet van Social Media kunt u dit bereiken. Ga de conversatie aan en laat zien wat u voor hen kunt betekenen. Zij zijn meer dan een nummertje. De aandacht die u steekt in de relatie met een klant, zal hij/zij belonen met positieve aandacht via Social Media.

 

Transparantie en merkidentiteit versterken
Het succes van Social Media zit hem in de persoonlijke aard. Uw bedrijf wordt menselijk voor klanten. Openheid en transparantie spelen hierbij een grote rol. Dit is een uitgelezen kans om uw medewerkers voor te stellen, het pand te laten zien en persoonlijke aanbiedingen te presenteren. Klanten kunnen vragen stellen en reageren op zaken die voor hen interessant zijn.

 

Durf te laten zien wie u bent en wat klanten aan u hebben! Besteed aandacht aan het opbouwen van een vertrouwensrelatie. Social Media is laagdrempelig en heeft een enorm groot bereik. Wacht niet af en neem het initiatief in eigen handen. Doe, durf en ga de interactie aan!

 

Waarom moet jouw bedrijf Social Media omarmen?

*      Groot bereik

*      Specifiek uw doelgroep benaderen

*      Uw online stem: laten zien dat u beter bent dan de concurrent

*      Personaliseren van jouw merknaam en identiteit

*      Laagdrempelig en transparant

*      Mond-tot-mondreclame

*      Goed voor SEO

 

Wilt u weten wat Social Media voor uw bedrijf kan betekenen? Ik ben werkzaam als Social Media expert bij Wiwi en laat u graag de mogelijkheden zien. Onder het genot van een kop koffie leg ik u uit wat Social Media is en hoe u het kunt inzetten.

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Simone op maandag 2 januari 2012.

Website usability: de basis

Website usability is een veelbesproken, maar nog steeds vage term. Als ondernemer kunt u zich afvragen wat u hiermee moet? Wat levert usability u precies op? Het is niet vreemd dat u hier twijfels over heeft.

Het is en blijft een begrip dat we vaak onderschatten. In dit artikel komen de basisprincipes nog eens naar voren. Een samenvatting over het nut van gebruiksvriendelijkheid.

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Simone op woensdag 28 december 2011.

Online vs. offline usability

De gebruiksvriendelijkheid van een webwinkel bepaalt zijn kans van slagen. Misschien heeft u er nog nooit van gehoord; offline usability. Toch is het logisch dat gebruiksvriendelijkheid niet alleen toe te passen is op online communicatie. Sterker nog: komt usability niet voort uit offline communicatie?

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Simone op dinsdag 20 december 2011.

Hoe gebruiksvriendelijk is uw website?

Gebruiksvriendelijkheid van websites, een veelbesproken term in de wereld van webdevelopment en webdesign. Alle bedrijven die deelnemen aan het internet krijgen te maken met usability. Toch wordt het belang nog vaak onderschat. Vreemd want het kan u zomaar klanten kosten.

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Simone op dinsdag 20 december 2011.

Hoog in Google met geoptimaliseerde webteksten

Direct hoog in Google met geoptimaliseerde webteksten? Het schrijven van goede webteksten voor Google hoeft helemaal niet moeilijk te zijn. Een copywriter moet wel rekening houden met een aantal punten.  

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Simone op dinsdag 20 december 2011.

Goede webteksten schrijven, hoe doet u dat?

De hamvraag vandaag: hoe kun je goede webteksten schrijven? Kijkt u uberhaupt nog wel eens naar de teksten op uw site? Of heeft u de teksten erop geslingerd en nooit meer aangepast? Het schrijven van webteksten is een lastige, vaak onderschatte klus. Een kluif waar menig bedrijf zich liever niet in vastbijt.

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Simone op dinsdag 20 december 2011.

7 SEO copywriting tips

Tijd voor een blog over SEO copywriting. Tekstschrijven is een vak apart. Toch kan iedereen zorgen voor beter geoptimaliseerde SEO teksten. Hier leest u 7 eenvoudig toe te passen SEO copywriting tips.

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Simone op dinsdag 20 december 2011.

11 tips om uw website te promoten

Uw website promoten, maar hoe dan? U bent net de trotse eigenaar van een website of webwinkel. Gelukkig als u zich voelt, deelt u dit met vrienden en familie. Zij weten nu van het bestaan af.

Maar de rest van uw doelgroep (nog) niet. Hoe gaat u de website eigenlijk promoten? Hier vindt u 11 tips voor het promoten van uw website: voor een snelle start.

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Simone op maandag 19 december 2011.

Een nieuwsbrief schrijven in vijf stappen

Een nieuwsbrief schrijven kunt u zelf doen. Volg de vijf stappen op en verstuur hem vandaag nog! Nog te vaak zijn nieuwsbrieven oninteressant en onaantrekkelijk. Het is tijd voor verandering. Kort, bondig, creatief zijn de kernwoorden. Schrijf uw eigen nieuwsbrief!

Lees meer.. + Twitter

Geplaatst door Simone op maandag 19 december 2011.

Social media inzetten zo doet u dat!

Social Media inzetten, hoe moet dat eigenlijk? Inmiddels weet bijna iedereen wel wat Sociale Media is. Het woord zegt het al. Bij Social Media juist om tweerichtingsverkeer. Het creëren van interactie tussen mensen.

Lees meer.. + Twitter


Pagina:
123



  • Wij werken voor bekende organisaties

  • Wij werken voor het MKB